Kiállítás termei Writing and Picture and Picture Writing Entrance Room (Front Room) Írás és kép és képírás - bejárati terem ( első terem)



            Writing and Picture and Picture 
           Writing  Entrance Room 
(Front Room)
             Írás és kép és képírás -bejárati terem ( első terem )






 “ Szavak a szavakon, mondatok mondatokon “

“ Words on words, Sentences on Sentences “

           Az első terem, ahogy belépünk.

Megint egymásra írtam a gondolatokat, most viszont mellőztem az automatikus folyamot, inkább a magamban megfogalmazott kijelentéseket repetitíve helyeztem a falon leírva egymás felé, mellé, elé, alá, rá, a vizuális megjelenítésben. Ezért lett képileg festőibb a szöveg halom, mint az eddigi írásos installációim.

A  harmónia és a nyugalom terme. Legalábbis igyekeztem így alakítani. Olyan dolgokat írtam bele az szövegbe, amivel jobban fel tudom hívni a figyelmet a jó dolgokra, a lelki kincsekre, az erőnkre, a hitünkre. Rólam szól, de úgy gondoltam, ezek a pozitív érzelmek ugyanúgy mindenkire érvényesek, mindannyiunkban ott vannak, csak a nehéz időkben nem mindig tudunk ezekre fókuszálni.

       Itt ez tudatos írás, meditáció, a tisztább energiákért.























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon